پشتیبانی

زمان مناسب برای تزریق واکسن آنفلوانزا/ بیماران قلبی و ریوی واکسن آنفلوانزا استفاده کنند

زمان مناسب برای تزریق واکسن آنفلوانزا/ بیماران قلبی و ریوی واکسن آنفلوانزا استفاده کنند


بازدید : 690 نفر

خبرگزاری فارس: 

متخصص بیماری‌های عفونی اطفال مطرح کرد

زمان مناسب برای تزریق واکسن آنفلوانزا/ بیماران قلبی و ریوی واکسن آنفلوانزا استفاده کنند
متخصص بیماری‌های عفونی کودکان گفت: افرادی که به بیماری‌های قلبی و ریوی مبتلا هستند، در اوایل فصل پاییز از واکسن آنفلوانزا استفاده کنند به دلیل اینکه این افراد بدن حساس‌تری داشته و بیشتر در معرض ابتلا به آنفلوانزا قرار دارند.
پرویز طباطبائی متخصص بیماری‌های عفونی کودکان در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس در خصوص استفاده از واکسن آنفلوانزا اظهار داشت: واکسن آنفلوانزا یکی از واکسن‌هایی است که معمولا برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری توسط پزشکان تجویز می‌شود.

وی گفت: اصولا بهترین زمان برای تزریق این واکسن اواخر فصل تابستان یا اوایل فصل پاییز است.

استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه بیماری‌های عفونی به صورت‌های گوناگون و علائم مختلف بروز می‌کنند توضیح داد: ممکن است بیماری دیگری با علائمی نظیر تب در بزرگسالان بروز کند به همین دلیل نمی‌توان انتظار داشت این واکسن از بروز این‌گونه بیماری‌ها پیشگیری کند.

طباطبایی با بیان اینکه همه افراد به ویژه افراد بالای 50 سال و کودکان 6 ماه تا 4 سال می‌توانند واکسن آنفلوانزا را تزریق کنند گفت: یک‌بار تزریق این واکسن در بزرگسالان برای پیشگیری از بروز بیماری‌ها کفایت می‌کند اما بهتر از کودکان پس از اولین تزریق بعد از گذشت یک ماه مجددا از این واکسن استفاده کنند.

وی ادامه داد: افرادی که به بیماری‌های قلبی و ریوی مبتلا هستند بهتر است در این فصل از واکسن استفاده کنند به دلیل اینکه این افراد بدن حساس‌تری دارند.

وی در پایان با بیان اینکه این واکسن نمی‌تواند به طور قطعی از بروز آنفلوآنزا پیشگیری کند بیان کرد: معمولا واکسن‌ها می‌توانند 80 تا 90 درصد از بروز بیماری‌ها پیشگیری کنند و تمام افراد می‌توانند ازن واکسن استفاده کنند

 راه رفتن مجدد افراد با آسیب نخاعی و مشکلات نورولوژیک و کسب استقلال حرکتی در

کلینیک فیزیوتراپی آهنگ حرکت در شیراز 

ما اینجا هستیم

آدرس ارتباطی ما

آدرس :

شیراز- خیابان پوستچی(اسدآبادی) تقاطع هدایت مجتمع امیریه 2 طبقه سوم واحد 12

موبایل: 09176015026

     insta:https://instagram.com/rastgar.amin.pt

کلینیک فیزیوتراپی شیراز، فیزیوتراپی نخاع، کیلینیک فیزیوتراپی در شیراز

© طراحی و بهینه سازی گروه طراحی سیرن