پشتیبانی

پیاده روی سریع نیاز به جراحی تعویض زانو را کاهش می دهد

پیاده روی سریع نیاز به جراحی تعویض زانو را کاهش می دهد

تهران– ایرنا– مطالعات محققان دانشگاه دلاور در آمریکا نشان می دهد پنج دقیقه پیاده روی سریع و روزانه افراد مبتلا به آرتروز زانو،‌ نیاز به جراحی تعویض زانو در این افراد را تا 16 درصد کاهش می دهد.
پیاده روی سریع نیاز به جراحی تعویض زانو را کاهش می دهد
به گزارش روز چهارشنبه گروه اخبار علمی ایرنا از پایگاه خبری مدیکال ساینس، اکثر افراد مبتلا به آرتروز زانو بر این باورند که پیاده روی باعث تشدید جراحت های زانو و آسیب به زانو می شود؛ در حالیزکه مطالعات جدید انجام شده روی هزار و 800 سالمند مبتلا به آرتروز زانو نشان می دهد چند دقیقه پیاده روی سریع با کفش استاندارد و روی سطح صاف، بسیار مفید است و نیاز به جراحی تعویض زانو را کاهش می دهد. 
منظور از پیاده روی معمولی رو به سریع، حدود 100 گام در دقیقه است که باعث افزایش ضربان قلب می شود. پنج دقیقه پیاده روی سریع باید با پیاده روی معمولی ترکیب شود و نیازی نیست تمام مدت زمان تمرین به پیاده روی سریع اختصاص یابد.
نکاتی که باید حین پیاده روی رعایت شود، استفاده از کفش استاندارد و ارگونومیک است و در صورت احساس درد در زانو باید با پزشک مشورت شود. 
آرتریت ( التهاب مفاصل ) به التهاب دردناک در ناحیه مفاصل گفته می شود و یکی از بزرگترین معضلاتی است که افراد به مرور زمان و با گذشت سن با آن مواجه می شوند. شایع ترین دردهای ناشی از آرتروز در نواحی زانو، لگن، ستون فقرات و دست دیده می شود. 
استئوآرتریت (آرتروز)، آرتریت روماتویید، آرتریت عفونی، ورم مفاصل پسوریاتیک و نقرس، پنج گروه عمده آرتریت محسوب می شوند. آرتروز شایع ترین نوع آرتریت است. این التهاب دردناک سبب تورم و اختلال حرکت مفاصل می شود و معمولا در ناحیه دست، زانو، لگن و ستون مهره ها بیشتر است. سه عامل اضافه وزن، سن و آسیب دیدگی مفاصل، مهمترین دلایل بروز آرتروز هستند. 
علمی (6)**9259*2017

انتهای پیام /* 

 راه رفتن مجدد افراد با آسیب نخاعی و مشکلات نورولوژیک و کسب استقلال حرکتی در

کلینیک فیزیوتراپی آهنگ حرکت در شیراز 

ما اینجا هستیم

آدرس ارتباطی ما

آدرس :

شیراز- خیابان پوستچی(اسدآبادی) تقاطع هدایت مجتمع امیریه 2 طبقه سوم واحد 12

موبایل: 09176015026

     insta:https://instagram.com/rastgar.amin.pt

کلینیک فیزیوتراپی شیراز، فیزیوتراپی نخاع، کیلینیک فیزیوتراپی در شیراز

© طراحی و بهینه سازی گروه طراحی سیرن