پشتیبانی

پیشگیری از هزینه های سنگین آسیب های اسکلتی با درمان های غیرتهاجمی

پیشگیری از هزینه های سنگین آسیب های اسکلتی با درمان های غیرتهاجمی


بازدید : 1236 نفر

پیشگیری از هزینه های سنگین آسیب های اسکلتی با درمان های غیرتهاجمی
تهران- ایرنا- دبیر علمی هجدهمین سمینار فیزیوتراپی تخصصی ستون فقرات، گفت: درمان های غیرتهاجمی می تواند از هزینه های سنگین آسیب های اسکلتی عضلانی که موجب بروز معلولیت می شود، جلوگیری کند.

پیشگیری از هزینه های سنگین آسیب های اسکلتی با درمان های غیرتهاجمی
به گزارش روز یکشنبه گروه علمی ایرنا از روابط عمومی هجدهمین سمینار فیزیوتراپی تخصصی ستون فقرات، نورالدین کریمی اظهار کرد: هزینه های بالای درمان های تهاجمی و افزایش آسیب های شغلی یکی از دغدغه های نظام سلامت است؛ از این رو ترویج روش های درمانی غیرتهاجمی و توانبخشی می تواند سبب کاهش این هزینه ها شود.
وی افزود: با توجه به شیوع آسیب های اسکلتی عضلانی و شغلی و بروز معلولیت ها در سطح جامعه، آگاه سازی عموم در مورد علل آسیب های اسکلتی عضلانی، تصمیم سازی کلان و جلب توجه مسئولان نظام سلامت و ترویج روش های درمانی و توانبخشی مبتنی بر نیاز جامعه می تواند سبب بهبود شرایط شغلی و پیشگیری از بروز آسیب ها و معلولیت ها و کاهش هزینه های سلامت شود.
کریمی درمورد برگزاری هجدهمین سمینار فیزیوتراپی تخصصی ستون فقرات اظهار کرد: با توجه به شعار بهداشت جهانی مبنی بر «مقدم بودن پیشگیری بر درمان»، هجدهمین سمینار فیزیوتراپی تخصصی ستون فقرات به صورت خاص به پیشگیری از آسیب های عصبی، عضلانی، اسکلتی با علل شغلی، ورزشی و عادات فردی می پردازد.
وی افزود: ارزیابی عملکردی و تشخیص افتراقی مشکلات ستون فقرات و لگن، ارزیابی و بهبود حرکت ستون فقرات، آگاه سازی جامعه از علل آسیب های اسکلتی عضلانی و پیشگیری از آسیب های شغلی، ورزشی و حوادث در ستون فقرات و لگن، ترویج روش های درمانی و توانبخشی مبتنی بر جامعه و کاهش هزینه سلامت و معرفی آخرین رویکردهای ارزیابی و فیزیوتراپی مشکلات ستون فقرات، جمجمه و لگن از مهمترین محورهای این سمینار است.
کریمی گفت: نکته مهم در این سمینار، توجه ویژه به روش های ساده درمانی و پیشگیرانه و مبتنی بر جامعه از طریق ارتقای آگاهی عمومی، بهبود نگرش جامعه و توجه مسئولان نظام سلامت به اشاعه روش های پیشگیرانه است.
هجدهمین سمینار فیزیوتراپی تخصصی ستون فقرات با حضور جمعی از متخصصان و اساتید این حوزه در روزهای ششم و هفتم دی ماه سال جاری در تهران برگزار می شود.
علمی**1834
تنظیم: ناهید شفیعی **انتشار: محتشمی پور

انتهای پیام /* 

 راه رفتن مجدد افراد با آسیب نخاعی و مشکلات نورولوژیک و کسب استقلال حرکتی در

کلینیک فیزیوتراپی آهنگ حرکت در شیراز 

ما اینجا هستیم

آدرس ارتباطی ما

آدرس :

شیراز- خیابان پوستچی(اسدآبادی) تقاطع هدایت مجتمع امیریه 2 طبقه سوم واحد 12

موبایل: 09176015026

     insta:https://instagram.com/rastgar.amin.pt

کلینیک فیزیوتراپی شیراز، فیزیوتراپی نخاع، کیلینیک فیزیوتراپی در شیراز

© طراحی و بهینه سازی گروه طراحی سیرن